Identyfikacja wizualna (budowanie tożsamości wizualnej) to proces, w wyniku którego firma staje się rozpoznawalna. Od szkicu, poprzez stabilne fundamenty, szereg drobiazgów, aż po solidną budowlę - stabilna identyfikacja wizualna (logo firmy, stabilna marka).
System identyfikacji wizualnej jest zestawem reguł oraz konsekwentnie zaprojektowanych wzorców. Reguły te mają budować pozytywne wyobrażenia o marce, produkcie, firmie, tworząc tożsamość wizualną przedsiębiorstwa. W świecie gdzie obserwujemy natłok reklam klient czuje się zagubiony, stąd też tak ważnym elementem jest oznakowanie czyli określenie tożsamości firmy. Dobór profesjonalnego logo firmy, określenie szaty kolorystycznej witryny www, biura, czy stworzenie określonej kompanii marketingowej zbliżonej wizualnie do wcześniej określonego stylu marki. Dlatego, kiedy klient wybiera ofertę, coraz częściej zwraca uwagę na zaufanie do firmy. Sprawdzona marka posiada wyraźną tożsamość, ma większe szanse na rynku. Klarowna identyfikacja znacznie ułatwia postrzeganie przedsiębiorstwa jako profesjonalnej i godne zaufania. Aby firma zyskała w oczach klienta wizerunek stabilnej i godnej zaufania, powinna zadbać o stworzenie jednolitego podłoża które będzie kojarzyło się z naszą instytucją. Jakość plastyczna w połączeniu z czytelnością znaku firmowego wpływają na postrzeganie marki jako godnej zaufania.
Tworzenie marki jest to proces długofalowy i świadomy. Branding wytwarza potrzebę, tworzenie identyfikacji, ponadto zakłada że dbałość o logo firmy to fundament wszelkich działań marketingowych mających na celu uświadamiania konsumenta o jakości naszych usług bądz produktów. Tworzenie wizerunku jest jednym z tańszych sposobów na wyróżnienie marki na tle konkurencji
Spójna identyfikacja wizualna zwykle przyjmuje formę księgi identyfikacji, w której opisane są zasady korzystania z logo i nazwy, tworzenia dokumentów firmowych, kolory i typografia, itp.
Dobrze skonstruowana system identyfikacji wizualnej – logo, kolorystyka to system otwarty, dający możliwość płynnego rozwoju firmy. Dobra identyfikacja wizualna powinna charakteryzować się: charakterystycznym i niepowtarzalnym wizerunkiem na rynku, - czytelnymi i zrozumiałymi sposobami komunikowania się firmy z klientami, wyróżnieniem firmy od konkurencji. Identyfikacja wizualna powinna budować pozytywne wyobrażenia o przedsiębiorstwie i utrwalać pożądane opinie, tworząc konsekwentnie identyfikację wizualną firmy. Wszystkie elementy składające się na identyfikację wizualną (logo, kolorystyka, linia graficzna pakietów firmowych itp.) muszą być spójne i tworzyć jedną całość, wyróżniającą przedsiębiorstwo na rynku.
Dobrze wiadomo, jaką siłę mają przemyślane znaki firmowe, takie jak Coca-Cola czy General Motors. Ty także możesz mieć mocny i rozpoznawalny wśród swoich odbiorców brand. Opracujemy dla Ciebie charakterystyczny logotyp, a także pozostałe materiały składające się na identyfikację wizualną: kolorystykę, projekt wizytówki oraz papier firmowy. Dzięki temu Twoja firma zyska spójny wizerunek w oczach klientów.
Zamawiając tę usługę, otrzymujesz:
- znak firmowy i kolorystykę
- projekt wizytówek
- wzór papieru firmowego
- wzór kopert
Dlaczego my
-
udzielamy gwarancji jakościmożesz zgłaszać poprawki zarówno w wyglądzie jak i funkcjonalności
-
udzielamy 3-miesięcznej gwarancji technicznej po skończeniu prac udzielimy Ci niezbędnej pomocy, jakiej będziesz potrzebował
Przykładowe realizacje Logotypów naszego Autorstwa:
( więcej naszych prac znajduje się w dziale realizacje --> logotypy )
Przykładowe realizacje projektu wizytówek naszego autorstwa:
( więcej naszych prac znajduje się w dziale realizacje -->wizytówki )
Przykładowa realizacja projektu ulotki naszego autorstwa:
( więcej naszych prac znajduje się w dziale realizacje -->ulotki )
Przykładowe realizacje projektu plakatu naszego autorstwa:
( więcej naszych prac znajduje się w dziale realizacje -->plakaty )